Tuesday, September 13, 2011

:: iNi LiYaNa FiZi ::



Kalau semua orang tengah gile dengan najwa latif, zee avi, ana rafali, yuna or what-so-ever, sekarang ni gua pulak tengah gile dengar lagu-lagu liyana fizi. Kawan aku cakap aku pelik.kah kah



Oh, tak keterlaluan kalau gua cakap gua dah jadi macam addict dengan lagu-lagu liyana fizi. Well said, lagu-lagu liyana fizi ni pada gua sangat-sangat lah harmoni.

Rase-rase macam nak masok alam lain, dalam alam tu hanya ade taman-taman, dengan penuh kehijauan, bunga-bunga yang penuh warna warni dan angin yang penoh mendamaikan. 

Untuk peminat underground scene or yang layan lagu-lagu cop domestik dekat Xfm mesti dah lame kenal si liyana fizi ni sebab dia jugak adalah vokalis band estrella. Lagu Stay diorang memang berhantu.

Okeyh, dan sekarang gua persembahkan. LIYANA FIZI bukan LIYANA J.kah kah. Dan satu hari nanti gua yakin name beliau ni akan jadi sebaris dengan Yuna, Ana, Zee Avi, Fynn Jamal dan jugak mereka-mereka yang laen.

Jom layan lagu-lagu yang sungguh lullaby dan simple.damai serta harmoni. Ini bukti muzik yang hebat tak semestinya perlukan banyak instrument. Hanya dengan sedikit plucking dan melodi, terhasil sebuah melodi indah.

p/s: muzik yang hebat tidak perlukan definisi.hanya perlu dinikmati

2 comments: