Friday, April 19, 2013

:: NokTah ::


Satu, terima kasihku
Dua, jagalah dirimu
Tiga, hapuskan diriku
Moga bahagia selalu

Dosa oh aku akui lemah
Aku tak pernah menduga
Ini kan terjadi
Moga di sinilah titik noktah


Dua tiga menjak ini jujur kalau kata saya ada rasa yang mungkin ada kemungkinan untuk perasaan itu bertaut kembali. Dan saya mula mengikut kata hati saya. Dan bila saya ikut kata hati dari fikiran logik, itu adalah sesuatu yang saya anggap serius.

Tapi, saya melihat dengan tanda-tanda yang awak berikan sebagai satu signifikasi yang mungkin rasa itu cuma sekadar bayang-bayang sahaja. Pada mula tafsiran itu cuba ditepis dan peluang cuba untuk diberi. Tapi, hakikatnya, saya akur yang mungkin benar yang awak sudah tidak peduli lagi.

Dan, untuk itu, saya kira di sinilah titik noktah. Berpaling semula mungkin tidak lagi. Cukup sudah dengan hidup dengan harapan. Dan moga awak jalani hidup dengan gembira dan gapai cita-cita setinggi awan di langit.

No comments:

Post a Comment